Сакаш да ја започнеш својата кариера како сметководител? Во потрага си по работна можност во стабилна компанија во која имаш можност за раст? На вистинското место си! 

Сметководственото биро Александар-АК од Скопје има искуство од 25 години, со постојани предизвици и динамичен раст во работата. Со стручни вработени лица во област на сметководството, оваа работна средина претставува одлична можност за да ја добиеш вистинската подлога и едукација за да се развиеш во успешен сметководител. 

Во продолжение следуваат детални информации околу самата работна позиција.

Што нудиме со оваа позиција?

  • Кариерно насочување со едукација од 1 до 3 месеци
  • Дедициран човек за обука
  • Специјализирана обука во рок од 1 година
  • Можност за евалуција на плата и раст на 6 месеци

Главни задачи на работната позиција:

  • Обработка (книжење на фактури)
  • Денарски и девизни изводи.
  • Документи од благајничко работење (финансово сметководство)
  • Навремено и ефикасно опслужување на клиентите за кои е одговорен вработениот
  • Постојана комуникација со фирмите

Потребни квалификации на кандидатот:

  • Најмалку средно образование (Економско) или високо образование (Економски факултет)
  • Познавање на Microsoft Office алатки
  • Познавање на англиски јазик

Познавања кои дополнително ќе го издвојат кандидадот:

  • Познавање на Microsoft Excel.
  • Желба за надоградување и тимска работа.

Дополнителни информации:

  • Работното време се одвива од понеделник до петок, 08:00-16:00.
  • Работата се одвива во канцеларија, со адреса на ул. 1613 4/5 Скопје (Ново Лисиче).

Аплицирање

Кандидатот треба да го испрати своето CV на vrabotuvanje@aleksandarak.mk, со наслов „Вработување за сметководител“, најдоцна до 30.05.2024.